25 September, 30 Grader sol, 1 Bagel!

Vid 8.30 ringde klockan men blev att chilla ett tag innan vi gjorde oss iordning och åkte först till Starbucks och hämtade upp en varsin "morgonkaffe" och sedan vidare till bagelstället nästan brevid. Satt och njöt av en god frukost i solen, underbar morgon. Åkte sedan vidare till Postkontoret och hämtade ut mitt paket som jag fått från Sverige, Det var mitt VISA-kort och även medskickad lite svensktgodis, mums.
Åkte och lämnade tillbaka filmen vi såg igår, köpte en sallad+soppa påvägen hem till mig och sedan vandrade vi ner till vattnet och satte oss och åt lunch. Det verkligen stekte, ångrade lite att man inte hade typ bikini så man kunde få lite färg, har ändå varit 30 grader här idag.

Nice Frulle

Mitt paket (impad av Swebank,dom gav mig ett precis likadant kort,egobild på mig själv)

Årets halloween-kostym?!

Carre solar och spanar

Jag solar och poosar

Caroline åkte hem för hon skulle jobba och jag gick hem och har chillat sen dess.
Ikväll ska jag till Littleton, idag lovades det Köttbullar och jag ska hjälpa till att tilllaga så ny finns det ingen återvändo. Ska gå och duscha nu och göra mig klar. hoppas alla mår bra hemma!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

tur att u fick kortet. Skulle spärrat det igår men blev inte- tur de !

2011-09-25 @ 11:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0