Börjar bli Höst men känns mer som Vår


Hösten har kommit till Golden också, eller det känns mer som Vår faktiskt. Träden är fortfarande gröna och fina och det är inget höst-rusk utan solen är framme dock lite kallare bara.

Sitter just nu utanför ett salladsställe som ligger granne med Starbucks, känner jag mig själv rätt så kommer jag ha "efterätt" på SB i form av en chailatte utan vatten.

Blev en promenad imorse men blir nog en ikväll också, är perfekt väder för promenader nu. Annars idag vet jag inte vad som händer är så svårt att göra någonting när man inte har tillgång till bil, J&L är iväg någonstans nu. Golden är mysigt men efter mer än ett år efter jag kom är Golden de samma sen dess.

Har börjat fundera på hur det kommer vara om ca 6 månader då jag ska flytta hem igen, hur kommer det kännas. Som jag känner nu så skulle jag kunna vara kvar 6 månader utöver men jag saknar min familj så mycket, vi får se vad som händer.

Väntar även på ett paket från Sverige som inte verka vilja komma fram, är mitt VISAkort i paketet så skulle ju vara nice om det kom fram liksom.

Nu ska jag käka upp min sallad och sedan njuta av den friska luften här i Goldish!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0