"But Peter, i do we get to Neverland?....fly with your magical shoes of course"


Mitt namn är Pan, Peter Pan!

Som jag berättade härromdagen så totalförstördes mina skor i Lördags, eller en utav dom. Jag trampade snett och helt pltösligt så var jag 12 cm lägre på min vänsta fot, klart att mr storstark var där och ryckte av andra klacken också, bode jag tacka?
Istället för att deppa sönder kvällen så fick jag göra det bästa av situationen, det var mina favoritskor men dom skulle ändå gått sönder en annan dag (läs:dagen efter typ). Jag gick runt hela kvällen och såg ut som Peter Pan, eftersom skona lutar (läs:lutade) neråt när dom är höga så kan ni kanske räkna ut hur dom ser ut när klacken inte är på, tån pekar uppåt....Peter Pan!

Varje gång någon kollade snett på mig så drog jag upp en klacken som jag tryckt ner i väskan och fick förklara vad som hänt och varför jag hade sååå fula skor på mig med en tå som petar upp i taket.

Kvällen blev lyckad även om jag inte hade dom snygga skorna och var över 180 cm, gick ju susen ändå.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Kanske var det tack vare klackarna (bristen på) som du hade så roligt!

Man kan ha roligt utan klackar har jag hört!

Puss

2011-09-02 @ 10:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0