En konstig känsla i magen!

Hej Hej Hallå!!

Idag är jag ½ ledig, fick sovmorgon imorse så slapp lämna L på skolan men ska hämta upp henne om ca 40 minuter. Vädret ligger på 25 grader här i Golden igen, shorts- och linneväder. Sitter på Starbucks just nu, kände jag ville ut lite innan jag ska hämta L eftersom hon även ska sova när hon kommer hem från skolan så blir det att hålla sig i huset. Får ser om jag hitta på något skoj ikväll, är sugen på något.

Har även en konstig känsla i mage, haft i ca 1 vecka nu. Det pirrar hela tiden och känns som någon ska hända, igår när jag läste mitt horoskop för denna veckan så skrämde det mig ännu mer.

För dig som läser kanske detta inte säger dig något men för mig får det att få ännu mer ont i magen, Caroline och Tess fattar vad jag menar (tror jag).

"När du försöker få ett harmoniskt liv i en behaglig omgivning, landar du på en spännande väg full av konflikter och dramatik. Är det här vad du i hemlighet har velat hela tiden? Eller snubblade du på det av en ren händelse? Svaret på dessa frågor kommer att få dig att känna dig både klok och fri."

Bode man lita på Horoskop?

Ska cykla hem nu, hejdå!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: sophia

Nu kan du få svar Ellen :D

2011-09-26 @ 22:42:45
URL: http://hejsophia.blogg.se/
Postat av: Jill

Jaa Tack :) hoppas de sitter bra bara... alltid en chansning att beställa skor på nätet!!! Jag har också några jeffrey campbells skor hemma men de är lite för höga för att stå att jobba i, tyvärr :(... Vilka köpte du??? :)

2011-09-27 @ 08:40:18
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: Nä, den är från a'gaci :) tack!

2011-09-27 @ 19:29:38
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0