Första NHL-matchen för denna säsongen!

87,7´F (31´C) står vädertermometern på just nu, hur skönt? Lite svårt att fatta att det snart är Oktober!

Här ligger jag iallafall i min säng nu, bode kanske vara ute och njuta av solen men var ute innan idag. Var och lämnade L i skolan idag, gick hem, somnade på soffan, vaknade, cyklade till mataffären och sedan hämtade jag L från skolan igen. När vi kom hem var det napdags för L och "halv 8 hos mig"-dags, finns det något roligare program?..

Nu ligger jag i sängen som sagt, jag laddar för ikväll. Dags för denna säsongens första NH-Lmatch för mig,
CO Avalanche möter LA Kings.
Jag saknar verkligen att kunna se mycket hockey, när jag bodde i Tingsryd så kollade man nästan varje hemmamatch och någon bortamatch. Men när man tänker så är EN NHL-match som TIO Allsvenskan-matcher, visst?..

Nu ska jag snart dra på mig min Vinröda tröja med det stora A ét på magen.

LETS GO AVALANCHE!!



P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0