LA-boende bokat!

Då var det bokat!!

Caroline mötte upp mig i förmiddags på Starbucks så vi kunde boka boendet till LA i Oktober. Det blev ett Motell som ligger i West Hollywood, nära till allting. Det pirrar i magen när jag tänker att vi verkligen ska till LA, helt sjukt.

Carre är nöjd över våran bokning (och sin kaffe)!

Hollywood-style

Idag har jag förövrigt inte gjort så mycket. Vaknade vid halv 7 i morse och lagade frukost till mig och L, vid halv 9 var vi på plats i skolan där jag lämnade av L. Jag fick nästan separationsångest när jag lämnade henne, moderkänslor!? Efter det drog jag vill Caroline och fixade boende och sedan vidare till affären, idag äre jag som står för middagen här i Golden...får se om jag lyckas.

Nu ska jag kolla lite tv innan jag ska komma på något att göra ikväll!!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0