Missoni for Target

Nu ska ni får höra bloggare där ute i landet: JAG HAR RÖRT OCH SETT SAKER FRÅN MISSONI PÅ TARGET.

Är så kul och knäppt att bloggarna skriver om hur mycket dom vill ha del av Missonisakerna från Target, och så kan jag köpa allt om jag vill.
Idag när jag var på Target och fick syn på lite saker, kände igen mönstret direkt och visst vare så, Missoni for Target.
Saknade lite av storlekarna så ska till ett annat Target en annan dag och se om jag får tag på skorna som jag provade, fanns bara förstora.
Jag blev chockad över att det var så billigt, trodde ändå det skulle bli en dyrare prislapp men icke. Gummistövlarna gick på $20 (126 kr) och det fanns mycket annat också.



P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: frida

Vad fina!!!!! :)

2011-09-29 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0