Oktoberfest (med tyskt uttal)

Jag mår verkligen inte bra just nu!!

I Lördagseftermiddags så taggade jag för utgång på kvällen men efter att jag fått mer kramp i magen, mått mer illa och faktiskt spytt lite så insåg jag att kvällen inte skulle bli så skoj om jag åkte till Denver och festade, blev att stanna hemma.
Efter någon timme får jag besök av någon som tycker lite synd om mig, räddade min kväll! vi kollade på film och bara tog de lugnt, blev inte så länge jag fick sällskap eftersom det var jobb dagen efter (inte för mig) men det räckte gott och väl för mig att kunna sova gott den natten.

Igår när jag vaknade så kände jag mig faktiskt jättebra, gjorde mig iordning och åkte DownTown och mötte upp Caroline och Linnéa. Det är "Oktoberfest" denna och nästa helg, dom har stängt av en gata där dom har öltält och massa tyskmat och musik. Är nog mer liv på kvällen men vi ville se hur det såg ut, kanske åker dit denna helgen om jag mår bättre. Sen tog vi en runda på stan, kikade affärer och käkade lunch. Kände hela dagen att det skulle vara smart att kanske stanna hemma eftersom jag kände illamående och huvudvärk under dagen. Vid ca 16.30 åkte jag hemmåt mot Golden och däckade i min säng, kollade lite tv på datorn och fick mer och mer ont i kroppen.

Blev att ta de lugnt resten av kvällen och var faktiskt redo för sängen redan vid 20.30 men kunde inte somnade förens 22.00 kanske.


Mitt hak ;)

Jag och Caroline

Blandad mat

Subway-mackan

Gäller att har muskler om man ska shoppa som jag!

Den underbara vägen mellan Golden-Denver

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0