Swedish Meatballs!

Kvällen igår blev lyckad, äntligen fick jag mina Swedish Meatballs.

Åkte till Littleton vid halv 7, plockade upp Mr och åkte vidare och handlade. När vi kom hem blev det att börja på köttbullarna direkt, tog dock 100 år att göra dom men dom blev bra. Skulle ha potatismos och sås till, såsen blev tjock och moset var gjort av dåliga potatisar men köttbullarna vägde upp det hela.

När vi var mätta och belåtna så drog vi ner till hot-tuben, hade inge bikini med mig så fick låna short och t-shirt, hemska någonsin. Hann bada i ca 15 min innan det kom en vakt och sa att man inte fick bada efter 10 (klockan var 22.30), men "vi visste inte det". När vi gick upp till lägenheten igen tittade lite tv innan vi gick och la oss, var supertrötta igår så somnade på direkten.

Vaknade vid 9 imorse, blev serverad frukost och vi kikade lite tv innan vi gjorde oss iordning. Jag skjussade Mr till tåget så han kunde åka DownTown och kolla på Football, tydligen spelade hans hemmalag (Buffalo) och dom skulle till en sportbar och titta. Jag fortsatte hem i det fina vädret, man kan tro att det är mitten av Juli här.
Nu ligger jag i min säng och ska kolla på lite tv, även om vädret är fint ute så vet jag inte vad jag ska hitta på ute.

Tess och hennes vänner skulle till IKEA lite senare, ska kanske möta upp dom.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0