Tacka Mamma!?

Förra Onsdagen var vi som sagt på Cherry Creek Mall, inne på Urban Outfitters.
Hittade dessa pumpsen, såklart på rea-stället och dom hamnade fort på mina fötter. Dom är inte sådär skyhöga och det är en bred klack som gör att dom är sköna och lätta att gå i. När jag var påväg till kassan så såg jag att det var en liten skinnbit borta på hälen, berättade för henne i kassan att jag "verkligen vill ha dessa skorna", hon drog ½ priset på dom, 10 dollar fattigare och ett par snygga skor rikare.

Jag ska tacka min mamma, hon är den som klagar om något är fel och ibland går det och ibland inte att få något billigare. Köper man någon nytt såklart det ska vara helt och rent då. Men så många gånger man skämts för sin mamma för hon klagar på någon sömm som är borta eller något plagg som inte är som det ska.

Tack Mamma!


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

klart det ska vara helt och rent när man betalar fullpris - det kostar inget att försöka.

Kul att du gör det själv, det har ju funnits en period när ni skickade fram pinsamma mamman.

Då skäms ni kanske inte mer för mamma!

2011-09-14 @ 21:49:36
Postat av: sophia

Nämen Ellen så kul att höra! Länge sen hörre du, hoppas allt är väl med dig :)



ja tyvärr... tingsryds största uppståndelse och du missar den för colorado... vart är världen på väg? ;)

2011-09-14 @ 22:16:14
URL: http://hejsophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0