TRUFFLES & HÄAGEN-DAZS


Det här behövde jag!

Här sitter jag nu och tar det väldigt lugnt. Dagen har varit grå och tråkig...bara L som varit rolig idag. Inatt hade jag mina jobbiga drömmar igen, drömde att jag höll på att dö och jag kunde inte andas. Här det hållit på så i nästan 2 h så var jag nära på att gå upp till J på övervåningen (mitt i natten) och säga att jag skulle dö men tog min telefon istället och tänkte ringa till Caroline men blev aldrig så iallafall. Somnade vid 5 i morse och vid 7 knackade J på dörren och undrade vart jag var, blev att hoppa i kläderna snabbt som attan.

SÅ idag jag vi tagit det lugnt här i Golden, skulle till parken en runda hade jag tänkt men blev att vända i dörren pga regn, gick in och läste böcker och lekte Rapunzel. Vi käkade lunch och sedan var det dags för nap för L men hon ville inte riktigt sova så min sömn uteblev då med. Blev att mysa ännu mer istället, lekte ännu mer Rapunzel och sedan tog vi en runda med hunden även om det småregnade lite. Vid 5 kom J hem och vi käkade lite middag och sen åkte jag bort till affären, fick ett sådant mörkchoklad-sug så fick med mig Lindt kulor med mig hem och en Sorbetglass råkade med komma upp på bandet, men jag behövde det.

Imorgon är det en stor dag för lilla L, hon ska börja skolan. Tänkte jag skulle hänga med bort och se hur det går till när man lämnar/hämtar barn, blir nog så att jag ska lämna/hämta henne några gånger.

Nu ska jag trycka Truffel mot gommen (Malin har lärt mig) så den rinner ner i munnen och sen en klick Sorbet på de.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej :) ska kika :D

2011-09-09 @ 10:04:36
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0