En heldag i Denver

Blir lite sur på blogg.se. ibland. Jag la upp ett inlägg senare idag men nu är det helt borta, why man why? Jag får försöka komma ihåg vad jag skrev.....

Igår var en dag som inte blev som jag trodde, jag räknade med en dag på mitt rum eller iallafall kanske ta mig till Starbucks eftersom jag var ledig. Vid 11 hörde Tess av sig och undrade om jag ville följa med till Denver och shoppa med henne, jag tackade såklart JA men utan att tänka lite.  Tess berättade att hon skulle ha skola i 2½ h, dvs jag skulle vara helt själv i DT, tänkte jag kunde gå runt i massa affärer under tiden men det gjorde ju jag och Tess under dagen. Vi tog oss en sväng på F21, hittade en såå snygg skinnjacka som jag kollat på innan men nu vet jag inte om jag ångrar att jag köpte den, ska tänka lite på de. Sedan köpte jag en dataväska men den är snyggare som en stor handväska. Sedan käkade vi lunch, blev sushi....så gott de var. När klockan var dags för Tess att gå till skolan så satte jag mig på en parkbänk och smsade lite folk och frågade om dom ville komma downtown för jag inte ville vara själv, dock ville ingen komma...lite besviken eftersom det känns som jag ställt upp ganska mycket på sistone men men.

Tess!

Ser ni bergen lååångt bak i bakgrunden?

Jag satte mig och tog en glass och kollade på folk, folk som såg mig måste tror att jag va världens mest uttråkade tjej, fast så var det ju. När klockan blev dags att möta upp Tess så gick jag till hennens skola som ligger DT Denver, under tiden som jag väntade på en bänk så var det världens ståhej, det var polisbilar och brandbilar och en full man. Det är ganska annolunda här, när tex en full gubbe gör något dumt eller vara är för full så skickas brandbilar,ambulans och polis till platsen..lite överdrivet ibland.

Min goda glass!

cool bil ha?

Lite av DownTown Denver

Sedan kom Tess och vi åkte hem till Golden och drack 1 (+1) glas vin och snackade massa roliga saker, ibland är det roligt att öppna upp sig så mycket, särskilt med Tess.

Vi fick ett glas vin gratis eftersom hon som serverade oss var lite lost

Sedan skjussade hon hem mig och jag gick och la mig nästan direkt när jag kom hem, var grymt trött där på kvällen efter en heldag i Denver.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0