"Ellen Special" (fläder och vodka drink)

Hallå Bloggen (tänk dig Stina-Lee)

Glömde ju för fasiken att uppdatera igår, får bli idag istället dårå.

Igår jobbade jag 7.00-16.00 (L var i skolan 8.30-12.30), under tiden som hon var i skolan så kom Caroline hit. Vi tog en härlig powerwalk, gick förbi affären och köpte lite frukost innan vi traskade hem till mig och käkade. Sedan åkte vi till Mills Mall för Caroline skulle kolla efter dataväska och jag köpte även ett lås som jag ska ha på min väska när vi åker till LA (om 20 dagar), åkte sedan hem för jag skulle hämta L vis skolan igen.

J kom hem vid 16.00 och då umgicks jag och Caroline igen, vi hittade ett program på hennes dator som gjorde massa fula face och såklart kunde vi inte hålla oss borta från det. Jag blanade även en "Ellen Special" (fläder och vodka drink), den nya "inne drinken", alla vill ha den ;).
Sedan gjorde jag mig iordning för kvällen, hade blivit lovad Swedish Meatballs i Littleton. När jag väl kom dit så bjöds de på annat, såklart blev jag besviken men Butternut Squash med Kycklinggrillspett var också gott och lite glass till efterätt. Kollade lite tv och hade myspys, trevlig Onsdagskväll.
Åkte hem runt 23.30 och däckade ganska direkt i min säng till "Halv 8 hos mig".

Idag blev det uppstigning vid 8.30, gjorde mig sakta iordning, började jobba vid halv 10. Jag och L gick till parken och lekte, vädret här är underbart just nu (27 grader som varmast idag). Gick sedan hem, målade naglar, dansade till Skönheten & Odjuret innan det var dax för lite Lunch. J kom mitt i lunchen så han tog över och jag kunde gå och ta en powernap. Blev att kolla "halv 8 hos mig" och "4 stjärnors middag" som jag somnade till igår. Vaknade för ca 2 h sedan, hängde med J&L till affären och handlade lite till middagen ikväll. Nu ligger jag och ta de lungt, ska äta middag snart och sedan åker jag till Lakewood, Tess ska färga mitt hår. Mamma jag lovar att det inte är någon jätteförändring, även om jag egentligen velat ha rött hår just nu.

P&K
(vi syns på stan) Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0