10 dagar kvar i USA.....

Börjar gråta bara jag tänker på de, nu ska jag snart åka hem.

Kommer ihåg när jag kom hit och träffade en tjej som var klar och skulle åka hem en vecka efter jag hade kommit, tänkte hur det skulle kännas när det verkligen var dags för mig att göra de samma, åka hem. Hon sa att hon kände sig "klar" med att vara au-pair och att det skulle bli skönt att åka hem, jag tänkte "hur känner man sig klar?", när jag hade varit här i 5 månader och låg i en bäddsoffa i Arizona så tänkte jag "jag vill aldrig åka härifrån, jag kommer aldrig känna mig klar".... 2 dagar efteråt frågade J&J om jag ville stanna kvar hos dom lite längre och jag skuttade av lycka. Nu efter 1,5 år i USA så känner jag mig "klar" på ett sätt men på ett annat sätt så är detta bara början.

En dag kommer jag tillbaka, vet inte när bara! Jag kan komma tillbaka om jag vill men då måste jag troligen studera här, kommer jag klara de?

Här sitter jag nu och blicka ut på mitt fina underbara Golden och dricker min underbara Chailatte no Water.


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är jag som var brevvän med din kusin igen! Och jag har precis kommit in i matchningsprocessen och har fått min första match och dom bor i en ganska liten stad! Min uppfattning är att Golden är en ganska liten stad (men jag kan ju ha helt fel..) Vad tycker du om att bo i en mindre stad? :)

2012-02-14 @ 17:54:56
URL: http://mmajaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0