2 veckor kvar i USA/Colorado/Golden

Usch, får hjärtklappning bara jag tänker på det, TVÅ VECKOR KVAR. Tiden kommer springa iväg fort som bara den så jag njuter så gott det går, 2 veckor är ingenting.

Idag har jag jobbat, L var i skolan så jag tog igen lite sömn från natten och sedan tvättade jag. Även om L är i skolan 4 h så går den tiden jättefort, men alltid skoj att få hem henne ändå när hon är klar. Har inte gjort så mycket idag, vi lekte mest med henne dockor och läste några svenska böcker. Jag är så glad att L inte klagar på när jag prata svenska med henne, ibland "skryter" hon att hon faktiskt kan svenska och att jag inte behöver översätta till engelska när jag pratar med henne.

Åhhhh, vad jag kommer sakna lilla L (och alla andra med såklart), nu sista dagarna så kan hon titta på mig ibland och göra en ledsen min och säga "Ellen, jag kommer gråta när du åker till Sverige....men jag kommer och hälsar på dig i ditt hus"..... inte lite svårt att säga hejdå när det väl är dags:(

När J kom hem från jobbet så åt vi lite och sedan åkte vi bort för att köpa glass men stället hade hunnit stänga, slutade med att vi körde en Drive-In på Donken och köpte mjukglass där. Blev att kolla American Idol när vi kom hem, så roligt nu i början när alla är så dåliga.

Nu ligger jag redo för att slå på alla svenska tvprogram, imorgon är en jobbig dag för mig och alla andra i Sverige så blir kanske lite svårt att sova inatt:(....Morfar<3

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är det en jobbig dag imorgon?

2012-02-09 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0