3 stora+handbaggage+"handväska"

TjaTja!

Mycket dålig på att skriva här på bloggen igen, vet inte varför det går dagar då jag inte skriver något men har ju gjort något mer än det jag bruka. I förrgår tog jag tummen ur röven och började tänka lite på min packing hem till Sverige, blev att packa en väska med saker som jag ändå inte använder just nu..blir kanske att packa om igen sen när det är dax för den andra packningen. Jag har bestämt mig för att köpa till ännu en väska så jag har 3 stora+Handbaggade och en "handväska", kommer nog blir billigare så än att betala övervikt eller skicka på posten.

Nu är det verkligen nära, veckorna flyger fram och snart är den stora dagen där. Vi har pratat lite om de här hemma, jag börja nästa gråta varje gång de tas upp. Ska bli skönt att få träffa min familj igen och pussa på lilla Ville, önskar verkligen jag kommer trivas med mitt liv när jag kommer hem.

Idag gör jag inget speciellt, lämnade L i skolan vid halv 9 och vid halv 1 ska hon hämtas upp. Min hostdad jobbade natt inatt så han ligger och sover på övervåningen, gäller att vara tyst.

Hörs senare!

P&K Ellen

p.s Till Elisabet: Jag hade en kille jag dejtade
men inte längre eftersom jag ska åka hem
och Tomten var nog vara nyfiken! d.s =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0