Ändrade Planer!

Jaha, det blev ingen hockey igår....kommer inte heller bli någon innan jag åker hem... mycket dåligt..var ju mitt egna fel att inte kolla att det skulle vara någon match, nu är de försent.

Igår var jag ledig, tog de lugnt typ hela dagen. Mitt på dagen gav min hostdaddy ett brev till mig som hade hängt på dörren.... såg på handstilen vem det var ifrån. Var ganska förvirrad resten av dagen, är så blandade känslor just nu med allt med hemfärd och sen nu detta brevet igår.

Igår var jag iallafall och käkade på restaurang, drack vin och åt pasta med min hostfamily. När vi kom hem kikade vi på film, jag och min hostpäron och det var allmänt trevligt, tur man har bästa hostpäronen ever.

Sov jättedåligt på natten, vaknade 100 gånger så fick bli sovmorgon imorse. Tagit det lugnt idag, skulle träffats Tess o hennes tyska vän men blev inget idag heller så blev hemma. Var inte helt fel de heller, käkade lite och sedan gick vi en runda till Starbucks hela familyn. Var jättekallt ute men skönare att vara ute och går än att dricka massa ÖL och vara bakfull imorgon.

Imorgon ska jag med på kalas, L ska till en kompis i klassen. På kvällen kanske de bli bio, frågade Isabella om hon ville hänka..får se om det bli något.

Nu ska jag sova, 12 dagar kvar sen är jag hemma!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos!



Jackan är hur fin och skön som helst. Ett av mina bästa köp! Jag har stl 34 i min :)

2012-02-12 @ 22:59:19
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad var det för brev?

2012-02-13 @ 01:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0