Avskedsfest i USA

Lördagen innan jag åkte hem till Sverige så hade jag lite hejdå-party. Bjöd "hem" Sandra med hennes familj, Tess och Johan och sedan grannarna/kompisar till J&J med barn.Hade inte tänkt på att det var så många barn som skulle komma men till slut sprang det runt 6 barn (lät som 20) på samma gång som skulle leka med allt samtidigt.

jag hade bakat Cheesecake och Cornflakeskakor, + vin&öl och lite annat också. Det var jättetrevligt och alla pratade med varandra. Det var lite ledsamt, fick hålla min tårar tillbaka hela tiden. Hade en jättetrevlig hejdåparty med dom som betytt mest för mig i Colorado under mitt 1,5 år.

Lojjade oss med vindruvor också:P..


När alla åkt hem så följde jag med Johan och Tess till Littleton och förfestade med killarna där, åkte DT Denver för en sista utgång (för denna gång). Fick killarna till Suite200, ett ställe dom aldrig velat gå till...dom ångrade nog sig lite att dom aldrig varit där innan. Vi skakade rumpa och hade jättetrevligt. Blev Taxi hem till Littleton sen och sedan skjussade Tess och johan hem mig till Golden igen.

Var en trevlig kväll kvällen innan.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0