"Har du bort i USA mer än 1 år får du ta 2 väskor istället för 1 OCH är det övervikt så spelar de ingen roll"

Istället för att njuta sista tiden i Colorado så har jag fått packa istället. Jag är fortfarande inte klar och tårarna sprutar och nu önskar jag att det vore Torsdag eftermiddag... Den dagen jag får hem min lådor som jag ska skicka med posten då kan jag pusta ut igen...

Jag har gråtit konstant idag för allt kommer på samma gång. Mr T hörde av sig, vi pratade om att kanske ses...jag var skeptisk... vi sågs aldrig och jag har fått en kille att vara så ledsen som han aldrig varit innan, men vad ska jag göra... jag kan inget göra tyvärr...

Nu ska jag sova hade jag tänkt, upp tidigt imorn och jobba samtidigt som jag ska försöka trycka ner till mer saker i väskorna, hoppas att dom i Check-in-en är snälla och jag slipper betala min övervikt som jag troligen kommer få på mina väskor. Bode finnas en lag tycker jag som är: "Har du bort i USA mer än 1 år får du ta 2 väskor istället för 1 OCH är det övervikt så spelar de ingen roll"... någon som håller med?

För en gångs skull så mår jag dåligt av att jag handlat så mycket som jag gjort, kommer troligen sälja typ ½ av allt jag köpt så är ni med på en bloppis, så är jag med på.

Godnatt!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: alis

sv: haha jaa, ullared e bäst :D där e jättemycket fina saker :)

2012-02-22 @ 13:11:25
URL: http://alis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ellen, jag har skrivit om dej i min blogg :-) Kram

2012-02-26 @ 03:09:29
Postat av: Katta

får man bara ha en väska?! jag har precis fått en familj i colorado och åker i aug. men när jag åkte som utbytesstudent i USA fick jag ha 46 kg fördelat i 2 väskor :O

2012-03-01 @ 19:43:41
URL: http://nilssonkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0