Icke-kaffedrickare och Hockeybockey

Hello Hey!

Halvligger i sängen och kollar lite tv just i denna sekund, snart blir det att sova. Nu tror jag jag börja komma igång lite mera, tar tid men det kommer sakna men säkert.

Idag har varit en ganska lugn dag, blev frukost på Börjes med min kära kusin Sofia, vidare hem, chilla till min kära kompis Emma ringde och vi möttes upp och tog en fika och sedan stack vi hem till hennes lägenhet som jag inte sett innan, var mycket mysig. Emma bjöd på kaffe och såklart tackade jag JA för att vara trevlig, men jag och mitt kaffedrinkade går inte ihop.  Enda gången jag dricker kaffe är det 2 shots på morgonen, då håller jag för näsan. Så ni kanske kan räkna ut att jag bara drack skummet på toppen...=P

Satt och snick-snackade ett tag, alltid kul att prata med kända ansikten. Kollade lite tv innan jag stack hem igen för att göra mig iordning för lite hockeybockey. TAIF-SUNDSVALL ikväll, Tingsryd vann med 6-2 och är kvar i Allsvenskan så dom får spela nästa säsong igen. Ibalnd undra jag om spelare hellre spelar TOPP-lag i Div1 eller BOTTEN-lag i Allsvenskan, kan någon svara på de? :)

Nej nu är jag trötter, ska kika lite tv och sedan somnar jag nog gott. Imorgon vet jag inte vad som händer, hoppas någon vill hänga.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0