Jazzercize

Halli Hallå!

Hoppas allt är finfint med dig/er, med mig är det prima skinka.
Idag har jag jobbat, blev uppstigning 06.45 och sedan jobbade jag 07.00 - 16.00. Blev att käka lite middag med J&L och sedan gick jag bort till sporthallen för att prova något nytt, JAZZERCIZE. Det var en blandning av Jazzdans,Arobic och Styrka...tydligen har de funnits i typ 100 år men jag har aldrig hört talas om det men det var faktiskt ganska kul. är i USA känns de inte som man har typ taktkänsla, om det är 2 8or till refräng så slutar dom efter 1 8a och gör nå annat steg som inte följer låten...kanske är jag som är ute och cyklar men nu ikväll var det inte första gången ledaren dansa otakt:P

När jag kom hem blev det att ta en dusch, kolla lite American Idol och chilla. J gick bort en runda till gymmet när ändå L sov. "sov", hon kom upp efter ett tag och undrade var hennes mamma var men som tur väl var så blev hon inte ledsen, jag gick och la henne igen och sjöng lite sånger för henne. Innan jag gick ut från rummet så tog hon tag i min arg och frågade om hon fick en kram, såkalrt fick hon det och när hon kramade mig så sa hon "I love you Ellen"... blir tårögd bara jag tänker på de, vill inte lämna min lilla trollunge.

Nu ska jag sova, imorgon blir det jobb 06.20...men J kommer hem från jobbet runt 8 så får se om jag går och lägger mig igen efter de. Annars vet jag inte vad som händer imorgon, blir ingen hockey då Tess planerade in annan så jag får väl försöka komma på något att göra.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0