Say Hello to my new friend.....

Samuel Adams!

Härrom dagen kom min hostdaddy (hatar ordet) och berättade att han hade något till mig, en pojkvän! När han kom in med denna stora pappsak så undrade jag hur han tänkte men sen sa han:

"I thought it was time you got a new boyfriend, he's not evil, he is always happy, he has a nice style and he has BEER"

Vilken snäll hostdaddy jag har tyckte jag, dock skrämmer min nya pojkvän livet ur mig typ varje dag. Just nu står den i hallen när man kommer in så han skrämmer skiter ur mig varje gång och igår hade J ställt den nedanför trappan så när jag gick ner och kom runt hörnet så stod Samuel där, jag skrek rakt ur.

Ibland ser man honom i ögonvrån och tror att det är en person, igår stod den i vardagsrummet och när jag kom in där så trodde jag de va min hostmum som vinkade, så jag lyfte upp min arm också.... lite knepigt de där:P

Just nu står Samuel med ryggen mot, men man ser fortfarande att det är en form av en människa så är lite läskigt ändå:P




Tack så mycket J för du tänker på mig;)


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott :)

Hoppas du haft en underbart bra onsdag och att du får en finfin torsdag :D

2012-02-09 @ 00:15:45
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0