Se upp i backen, 1000 hål i nacken!!

Tro det eller ej, igår åkte jag SKIDOR!

Dom som känner mig skulle nog skratta eller kanske bara bli mycket imponerad att se mig på ett par skidor. Sist jag åkte skidor var på högstadiet (9 år sedan) och då var jag superrädd att åka i dom stora backarna, även om detta inte var en stor backe jag åkte i så var det ändå skoj och jag var imponerad av mig själv iallafall.

Jag åkte med min hostdaddy och L, L är sjukt bra på skidor. Hon är bara 3 år och hon åkte ner för backarna med lite av pappas hjälp men annars själv. Var där några timmar innan de började kännas i benen, bra träning iallafall.

Jag undrar varför jag alltid sagt NEJ när någon fråga om jag vill följa med och åka skidor, eller varför har vi typ aldrig åkt på skidsemester mamma och pappa? =P

Är lite sugen på att kanske åka dit nästa vecka också, var såååå kul.

BTW, jag var nog den enda som åkte skidor i sporttights,
MAN MÅSTE JU VARA SNYGG ÄVEN OM MAN ÅKER SKIDOR, ELLERHUR? ;)



P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Ingen i vår familj har gjort vågen när vi pratar skidsemester - alla vill till värmen.

Men har du glömt Branäs?

2012-02-08 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0