Senaste dagarna!

Det har hänt en del sen jag kom hem.

Samma kväll som vi kom hem från Köpenhamn så var lilla Ville med och sov över hos mormor&morfar (min mamma&pappa). Ville låg jämte mig hela natten, eftersom min jetlag var sjuk så låg jag och kollade på det lilla livet heeeela långa natten, han låg där så sött och snusade jämte mig. Ville har vuxit såå mycket sen sist jag såg honom, ändå är de bara 8 månader sedan vi sågs sist.

Dagen efter (Fredag) så åkte vi ner till Karlskrona och när vi ändå lämnade av Ville så gick vi även en runda på stan, kikade lite butiker och myste runt. När vi kom hem så tog jag det bara lugnt.

Lördagkväll så var jag med Sandra och Frida, eller Frida åkte hem efter ett tag men jag och sandy kollade melodifestival och drack ett glas vin. Har saknat att ha kompisar så nära som man verkligen ha här i Tingsryd.

Även om jag såg min hosmum mer som Kompis än som Mamma och det var jädrans najs så är det skönt att kunna gå bakom mitt hus och ha en kompis där och gå ner för backen och ha ännu en kompis där.

I Söndags så träffades vi ett gäng hemma hos min kompis Anna, käkade lite gotte och kollade på Big Brother. Igår var jag på hockey, Taif spelade mot Örebro och förlorade. Idag var jag på Zumba och sedan Arobic efteråt, var längesedan jag svettades så mycket.

Nu ska jag sova, imorgon blir det troligen frukost på hyllan med kusin och bror och kanske en runda till Växjö efteråt. Min syster ska jobba här imorgon så blir det inte Växjö så blir det lunch med henne. På kvällen ska jag på hockey, TAIF-SUNDSVALL

BTW: Kommer nog tjata om min saknad till Colorado och min hostfamily nu ett tag men det får ni ta!!!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0