Värmer!!

Fick en kommentar för någon dag sedan, alltid roligt med kommentarer och ännu roligare när det står något som får mig att bli glad.

Kommentaren var från en tjej som hette "Maja" och hon skrev:

"Måste bara säga att jag tycker att du är grymt snygg och du verkar vara en grymt rolig tjej! :D
Har följt din blogg ett bra tag och du är väldigt underhållande! Tror faktiskt att jag varit brevvän med en kusin till dig för ett antal år sen, haha!"


Den kommentaren fick mig på humör hela dagen, jag känner inte "maja" (tro jag inte) men ändå blev jag superglad, så tack så mycket Maja...jag skulle vilja veta vem av mina kusiner du troligen varit brevvän med odkså, nyfiken i en strut;)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad kul att jag gjorde dig glad! Det jag skrev menar jag till 100%! :) Sofia heter hon, tror det är din kusin! :)

2012-02-09 @ 13:48:24
Postat av: mammsen

Sofia tror vi när vi hade konferens!

Saknade dig extra mycket idag! Puss

2012-02-09 @ 15:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0