Andra Januari Två tusen Tolv

Tjollahopp!

Idag har varit chill, vaknade av att telefonen ringde och jag inte visste vem det var. Jag svarar aldrig när jag inte har numret på telefonen så jag somnade vidare men gick sådär, samma nummer ringde igen. Kom på att det kanske kunde vara Tess, och så var det. Hon är hemma i Sverige fortfarande men kommer tillbaka på Fredag, vadå fest i helgen?!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, tog en runda bort till Mills Mall och kikade lite innan jag åkte hemmåt igen. Blev att bara vända i dörren och gå vidare till våra grannar (J&J kompisar) och kollar på Amerikansk Fotboll, var tydligen någon stor match idag som dom spelar varje år dagar efter nyår. Jag som inte kan så mycket om Amerikansk Fotboll lekte med L och S istället, passar mer som Nanny än Fans till Football.

Idag har det förresten varit supervarmt ute, behövde ingen jacka och solglajjorna var på hela dagen... är det verkligen January?

Imorgon fyller även min Hostdad 31 år så blev att käka lite tårta här ikväll, han ser förövrigt ut som Ralf Gyllenhammar (sångare och gitrarrist i Mustach) med sitt skägg just nu...ganska coolt faktiskt:P

Ralf Gyllenhammar

Nu ska jag sova hade jag tänkt, Godnatt Allihop!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som en bra deal du! Men du kanske menar att den som går ner MINST bjuder den andra på resan?! Jaja, vi åker dit vilket fall tycker jag :D

2012-01-03 @ 09:57:00
URL: http://miaskattberg.blogg.se/
Postat av: lisawho

SVAR: Tack för tipset! :D Dock kommer jag inte hamna i USA så synd att jag inte kan köpa där :(((( gillar billigt, haha

2012-01-04 @ 18:42:57
URL: http://lisawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0