Bara Jag och Min busunge!

Dålig uppdatering IGEN!....

Sista dagarna har varit lugna, jobbade igår, idag och imorgon blir det lite jobb igen.
Idag var vi i badhuset eftersom L går på simskola, alltid lika kul att få en blöt liten trollnge i knät efteråt som är stolt över att hon doppat huvudet....kommer sakna henne:(

Annars har det inte hänt så mycket mer än chill, jag klagar inte för de är förbannat skönt att ta det lugnt ibland. Det är 22 dagar till jag åker hem, dagarna kommer rulla iväg snabbt, både postivt och negativt. Känns konstigt att höra alla andra prata om sina planer framöver då jag inte är kvar, men jag får skaffa egna planer så jag har något att se fram emot också.

Jag och Villebus (systerson) har bestämt massa vi ska göra när jag kommer hem igen. Gå på bio & äta popcorn, ha filmmys i min säng & äta godis, bada på badhuset & dyka ....inga andra..bara Jag och Min busunge.


Nu ska jag kolla lite tv innan jag ska sova, imorgon ska jag hämta L i skolan så sovmorgon blir det för mig.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0