Familjen G-V och Golden is the shit!

Nu blir det att sova för Miss Clarberg, bruka ju alltid ligga i sängen vid 8 annars (tant).

Idag har varit en mycket lugn dag, skulle egentligen hämtat trollngen från skolan men både J&J var hemma så dom plockade upp henne. Jag skype-dejtade några hemifrån istället, blev ett snack med Ville-bus som var en sjörövare idag och sedan ett mycket trevligt samtal med min vän Sandra....fina fina Sandy.

Sen i eftermiddags hängde jag med J&L till ett cafe här i "stan", där även lilla S kom och lekte av sig. L och S som jag båda haft hand om (mer L såklart) är nog dom gulligaste flickorna på jorden, vi lekte kittelmonster och båda 2 vek sig av skratt varje gång jag fånga dom. Hur ska jag klara att säga hejdå till trollungarna?!

När vi kom hem blev det att äta soppa, J gör så underbart goda soppor....hade kunnat leva på soppa resten av mitt liv.
När L gick och la sig så kollade jag och J på tv och pratade, är skönt att öppna upp sig lite ibland. Jag berättade t.ex att första gången jag träffade J,L och Ja (L´s mormor) i Tingsryd så trodde jag att det Ja som skulle bli min framtida hostmum men att jag kom på senare att det var ju nog fel och att jag var SÅÅÅÅÅ nervös innan jag skulle träffa dom.... lilla L sprang runt i blöja.

Jag har sagt det tidigare men säger det igen,
JAG HADE INTE KUNNAT KOMMA TILL ETT BÄTTRE STÄLLE ÄN TILL FAMILJEN G-V OCH GOLDEN.

Nu är det 3½ vecka kvar till mitt äventyr är slut här i USA, känns lite konstigt faktiskt. L har lovat att hon ska komma och hälsa på i Sverige i mitt hus, hoppas bara hennes föräldrar är med på de;)

Nu ska jag sova, imorgon ska jag träffa en tjej som heter Isabella, hon är ny au-pair och hennes pojkvän är med i TAIF´s* klack.....hur litet är världen egentligen?



*TAIF= Tingsryd AIF
,är mitt "hemlag"

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0