Prick 4 veckor!

Nu är det inte långt kvar, 4 veckor till jag står på svensk mark igen.

Det är lite blandade känslor faktiskt, en del av mig till stanna kvar här...den andra åka hem till dom jag älskar mest. jag har (typ) haft den bästa tiden i mitt liv här i USA, jag har fått uppleva mycket som jag trodde jag aldrig skulle fått se och vara med om. Jag vet att jag kommer längta tillbaka när jag kommer hem men just nu ska de blir skönt att få vara nära dom som betyder mest.

En dag kommer jag komma tillbaka, då ska jag återuppleva allt som jag engång fått uppleva och varit nöjd över.
Jag hade inte kunnat komma till en bättre familj som jag gjorde, dom har ställt upp för mig i vårt och torrt.

Nu ska jag njuta av den sista månaden här i USA!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0