Någon har visst varit snäll i år!

I Tisdags tog jag bilen till Eric för att fira lite till julafton, jag hade ju julklappar till honom som jag ville ge honom. När jag väl kom dit så lassade han upp alla inslagna paket (7 st), jag gapade stort kan jag ju säga. Jag öppnade dom en efter en och efter varje paket så berättade han vaför han gav mig just de han gav mig. Det svarta linnet med paljetter på köpte han till mig eftersom han tyckte de skulle passa till min svarta skinnjacka och halsbandet med nyckeln är "en nyckel till hans hjärta" som var gjort av silver och sten....(han jobbar med Geologi (dvs stenar)) så allt han gav mig hade han en förklaring till, + i kanten till sådana killar!

Till och med hans mamma hade skickat med en julklapp till mig från Buffalo/NewYork, en mössa och halsduk. Hur gulligt är inte de?

Kan inte förstå att han verklingen skämde bort mig med så många paket, Thank you Mr T!
Själv gav jag honom ett par Björn Borg Kalsonger, presentkort på H&M och sedan ska vi kolla på hockey nu i Januari. Jag hoppas han blev glad för mina paket iallafall även om det inte vägde upp för alla paket han gav mig men han verkade nöjd.


Jättesöta örhängen (Dianka)

Linne med paljetter (Express)

En liten handväska med min favorit parfym,bodylotion,bodycream (Victorias Secret)

Mjukiströja (Victorias Secret)

Body Lotion, Parfym och Body Cream (Bath & body Works)

Armband (vet ej va de kommer ifrån)

Ett halsband med en nyckel till Mr. T´s hjärta

Halsduk+Mössa (Old Navy)


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vem är Mr T? Han heter Eric Thibault såg jag att du hade skrivit.

Har du träffat honom i USA? Hur länge har ni varit tillsammans? Hur träffades ni? Ursäkta, lite nyfiken...

Hur länge har du varit i USA nu? Jag gillar din blogg, kommer hit och läser lite då och då...Du verkar trivas i USA. Ska du förlänga?

2012-01-02 @ 23:27:28
Postat av: Angelica

Jag fick ett liknande armband i födelsedags present av en god vän i USA. Hon hade suttit och knåpat ihop det själv en kväll. Pysslet kom från Michaels(finns det hos er?:)) så det är ju inte helt osannolikt att han gjort det själv?:)

I vilket fall som - sjukt gullig pojkvän du fått tag i :')

2012-01-03 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0