HOTGUY.COM

Ganska kass på att uppdatera i know men händer inte så mycket nu för tiden, men de är j*vligt nice faktiskt. Igår och idag har jag jobbat, L har varit i skolan idag men har blivit mycket lek och pyssel ändå. För övrigt är det heeelt underbart väder här just nu och varit senaste dagarna, vem klagar på 20 grader sol i Januari? Igår satt jag och L ute och lekte, utan skor och jacka.... i LIKE.

Äggkartong+färg

Vad jag är kreativ, inte sant? ;)

Idag var jag på gymmet innan jag hämtade upp L i skolan, måste komma igång igen känner jag. Nu ikväll har jag passat L medans hennes päron var ute och roade sig, blev en myskväll med Tingeling på film och när lillan hade lagt sig så kollade jag på Arthur, mycket känsloladdad film faktiskt. Trodde inte jag skulle både skratta och gråta i filmen men visst kom det det tårar.
Blev lite kär i Russel Brand och hans dialekt... HOTGUY.COM

Imorgon får jag se vad som händer, Tess är tillbaka i landet och ska väl hänga med henne. Kanske träffar Mr en snabbis eller ska vi träffas på Söndag.

Nu ska jag sova, är grymt trött och har huvudvärk.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0